2013. augusztus 1., csütörtök

Szóval...

....a mai csütörtök, az ÉN ÉLETEMBEN:-), szokásos ritmusban terveztem, főzés, isteni rakott kelt csináltam, mosás, locsolás...gyerekek, "csupaszív szeretet"... azután, tegnap este jött egy kedves olvasóm, superwomanatwork kérése, hogy tudok e jó éttermet Szentendrén? Szó szót követett ma meglátogatott családjával minket. Én elolvadtam Eszter világító kék szemétől, és SW-től is(elárulom, tudom a gyönyörű nevét, de nem vagyok felhatalmazva, hogy eláruljam) Pont olyan amilyen a blogja, közvetlen, barátságos, nagyon szeretni való! Akkorákat nevettünk abban a kis időben míg itt voltak.:-)
Ő az aki mindig ír nekem, ha bánatom van, ha örömöm. Megtisztelt már képekkel is, ami nagyon, nagyon jólesett! És, hogy most személyesen is ismerem, még jobb!!!:-) Remélem még sokszor fogunk találkozni!:-)

Viszont látom Csengén, hogy mennyire élvezi a kisebb gyerekek társaságát, egyből a homokozóba hívta Esztert ahogy beléptek a kapunk, majd csak vele volt. kéne neki valami gyerek társaság......
Ja és harmadik napja nincs rajta éjjel pelus és baleset mentes!!! Juhéjjjj:-)))))

16 megjegyzés:

  1. Köszönjük a kedves fogadtatást, a sok mosolyt, a kellemes perceket ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rézemről, tudod!:-) Juhéjj a mai nap!:-)))));-)

      Törlés
  2. Nézz be hozzám, ott a kép :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. félve néztem meg, de nem rossz, sőőőőőőőőőőőőőt!:-)

      Törlés
    2. Anikó, kb tízből választottam ki :-)

      Törlés
    3. Montam én, hogy naaaaagyon fotogén vagyok!:-))))))

      Törlés
  3. Látod, itt a ÉN előkerülése! Örülök, hogy jól éreztétek Magatokat. Ne aggódj nyáron jövünk mi is! ;-))

    VálaszTörlés
  4. Örülök a jókedvű bejegyzésnek, láttam SW-nél a képet, megcsodáltalak benneteket és a szépséges gyerkőceiteket :)

    VálaszTörlés
  5. De jó! És a fiúk együtt voltak a képen és így látom, hogy nem is hasonlítanak annyira egymásra, eddig mindig ikreknek tűntek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindent együtt csinálnak, de nem ikrek, Bence olyan nagy. Szívfájdalma Dávidnak aki egy évvel idősebb, de apja forma.:-)

      Törlés
  6. De jóóóó!Szeretem a virtuális ismeretségből való találkozásokat, az olyan jó :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon kicsit tartasz tőle, hogy vajon, olyan lesz mint ahogy megismertek, megismerted? És JOBB!:-)

      Törlés
  7. DEjó!!!!!!!!Örülök,hogy örültetek!!!!!

    VálaszTörlés